Jos Burgers Doelgroep
Op Donderdag, 16 April, 2015, 12:20
Je moet kiezen om gekozen te worden. Zo heeft Albert Heijn haar eigen plek in de supermarktbranche, haar eigen plek in het weiland. Albert Heijn heeft veel kant-en-klaarproducten in haar assortiment. De doelgroep daarvoor zijn diegenen die geen tijd hebben om te koken, of die niet kunnen koken. Albert Heijn doet het goed omdat ze het lef heeft om te kiezen.
De Aldi draait ook geweldig. Zij maakt duidelijk waarom je er niet moet zijn. Aldi biedt slechte service, producten zijn vaak op en de winkels zien er niet uit. Aldi is echter wel goedkoop en door die formule kopen mensen bij Aldi.
De kern van bedrijven die het goed doen is dat ze het lef hebben om te kiezen, waardoor ze vervolgens iets kunnen gaan communiceren.
{^youtubevideo|(width)425|(height)264|(rel)True|(autoplay)False|(fs)True|(url)https://www.youtube.com/watch?v=vDDbn0PQ62c^}