Reviewvoorwaarden

Negatief, positief of neutraal: wij zetten onze reviews altijd online op de reviewpagina van de Feedback Company. We controleren wel eerst of de review aan onze reviewvoorwaarden voldoet. En of deze niet nep is want we vinden het namelijk belangrijk dat reviews door personen zijn geschreven die een opleiding of training bij ons volgen en/of hebben gevolgd. Wij betalen niet voor reviews. De echtheid van deze reviews is van belang, zodat je als bezoeker van onze website een zo goed en volledig mogelijk beeld krijgt van de persoonlijke ervaringen van onze studenten.  
 
Mocht je een review willen schrijven, is dat heel fijn! Je vindt al onze reviews terug op de reviewpagina van de Feedback Company. Een greep uit deze reviews wordt getoond op onze website. Een gedeelde negatieve ervaring is nooit reden om een review niet te publiceren. Voor publicatie controleren we of je review voldoet aan de volgende zeven eisen:  

  • Je review gaat over een opleiding of training die je bij ons hebt gevolgd. 
  • Je review bevat geen inhoud die geen betrekking heeft op je ervaringen met de gevolgde opleiding of training. 
  • Je review is niet ongepast, zoals onder meer, doch niet uitsluitend, wel het geval is wanneer daarin wordt gescholden en/of gediscrimineerd en/of wanneer de review racistische en/of terroristische uitlatingen bevat. 
  • Je review bevat geen namen die te herleiden zijn naar een persoon. 
  • Je review bevat geen verwijzingen (bijvoorbeeld: URL) naar andere websites. 
  • Je review bevat geen kortingen, commerciële acties, campagnes of prijsverschillen ten opzichte van andere opleiders. 
  • Je review bevat geen commerciële inhoud en/of dient een commercieel doel.  

De controle als hierboven omschreven kan enkele werkdagen doorlooptijd kosten. Een review wordt dus nooit direct online geplaatst.  

Hoe reviews worden verzameld en getoond 

Je kunt op twee manieren een review schrijven voor onze website en de Feedback Company: 

  • Op het externe reviewplatform de Feedback Company kun je je ervaring met ons delen door een review achter te laten.  
  • Soms nodigen we je per e-mail uit voor een review over een opleiding of training die je bij ons volgt/hebt gevolgd. Deze reviews worden doorgeplaatst naar de Feedback Company, mits ze aan bovenstaande voorwaarden voldoen. Een greep uit deze reviews wordt getoond op onze website.  


Reviews die zijn geschreven op uitnodiging per e-mail zijn nooit direct zichtbaar. Dat komt omdat de herkomst en inhoud eerst wordt gecontroleerd. Meestal staat je review binnen twee dagen online. De datum die je bij een review op onze website ziet, is de datum waarop de review is geschreven.  
Reviews die op onze website zijn geplaatst, kun je niet zelf aanpassen of verwijderen. Wil je een review die je zelf hebt geschreven verwijderen? Neem dan contact op met onze klantenservice.   

Hoe berekenen wij ons klantcijfer? 

Het gemiddelde klantcijfer wordt berekend op basis van de online reviews van onze klanten. Klanten kunnen hun mening delen over onze opleidingen en trainingen door 1 tot 5 sterren te geven. Waarbij 5 sterren de beste beoordeling is. Ieder aantal sterren is vervolgens een reviewcijfer waard.    

Het reviewcijfer per aantal sterren: 

1 ster review = 1 
2 sterren review = 3,25 
3 sterren review = 5,5 
4 sterren review = 7,75 
5 sterren review = 10 
  
Het gemiddelde klantcijfer wordt berekend op basis van de reviews die zijn geschreven. De berekening is als volgt: het totale reviewscijfer / aantal reviews = gemiddelde klantcijfer. Gelukkig rekent het reviewsysteem dit automatisch voor ons uit. Zo is het klantcijfer dat je ziet altijd correct én up-to-date.  

Bekijk al onze reviews op de pagina van de Feedback Company.

Studenten beoordelen ISBW met een 8,2!


Jouw 4 rollen als manager

Wist jij dat je als manager 4 verschillende rollen aanneemt? En welke taken bij welke rollen horen? Als je begrijpt hoe deze rollen in elkaar zitten, word jij effectiever als manager. Meer weten? 

Hoe effectief ben jij als manager? Een belangrijke vraag om jezelf regelmatig te stellen: als je net begint, maar juist ook als je al heel ervaren bent. Om je hierin te inspireren, prikkelen en uitdagen kun je nu gratis het ISBW-boek over effectief management aanvragen. Wij sturen het naar je toe!​
Hoe effectief ben jij als manager? Een belangrijke vraag om jezelf regelmatig te stellen: als je net begint, maar juist ook als je al heel ervaren bent. Om je hierin te inspireren, prikkelen en uitdagen kun je nu gratis het ISBW-boek over effectief management aanvragen. Wij sturen het naar je toe!