Erik Kessels (1966) is een Nederlandse Reclamemaker, fotograaf, kunstenaar en auteur. Als mede-oprichter van het reclamebureau KesselsKramer was hij de bedenker van een aantal bekende campagnes in Nederland. Tijdens een seminar bij ISBW in Zaltbommel vertelt Erik Kessels over deze campagnes.
Toen bekend werd dat er op cultuur bezuinigd zou gaan worden moest KesselsKramer met een idee komen om actie te voeren in de grote steden. Dit moest op korte termijn.
Bekende culturele mensen werden gevraagd om mee te doen aan het filmpje of om te poseren voor posters, banners etcetera. Op de website kon je in plaats van een petitie te tekenen je schreeuw achterlaten. Een idee dat uiteindelijk door verschillende organisaties werd overgenomen en een centraal thema werd bij het protest tegen de bezuinigingen.
{^youtubevideo|(width)425|(height)264|(rel)True|(autoplay)False|(fs)True|(url)https://www.youtube.com/watch?v=umW4Uvu352I^}
Meld je dan aan voor onze maandelijkse nieuwsbrief vol managementinspiratie. Je leest over onze managementpodcast, managementonderzoek of het ISBW Managers Event. We delen verhalen over onze studenten. En houden je natuurlijk altijd op de hoogte van onze nieuwe opleidingen of acties.