Menu
ISBW logo

Zo creëren wij een veilige omgeving voor het ISBW Managers Event

Maatregelen in verband met de corona-veiligheidsrichtlijnen

Vanwege COVID-19 organiseren we het ISBW Managers Event 2020 ‘De Improviserende Manager’ als hybride evenement. Een aantal deelnemers volgt het evenement online en een aantal deelnemers kan fysiek op locatie aanwezig zijn. Die locatie is Congrescentrum Maitland op Landgoed de Horst bij onze businesspartner de Baak. Landgoed de Horst is dé plek waar leiders van Nederland samenkomen om te leren over thema's rondom persoonlijke ontwikkeling en leiderschap, maar ook om elkaar te ontmoeten en te inspireren. Dit is daarom de perfecte locatie voor het ISBW Managers Event. Een plek voor managers door managers.

Veiligheid staat voorop

Natuurlijk staat de veiligheid van de bezoekers en die van onze medewerkers voorop. Daarom nemen we een aantal maatregelen om een veilige omgeving te creëren. Op Landgoed de Horst houden we 1,5 meter afstand van elkaar. Met enkele maatregelen creëren we samen een veilige leer- en werkomgeving. Zowel in de openbare ruimtes als in de afzonderlijke leerruimtes.

Maatregelen voor een veilige omgeving:

  1. Check-in
    Bij binnenkomst en vertrek vragen we de gasten vriendelijk om hun handen te desinfecteren bij de desinfectiezuil. Verspreid over het landgoed kunnen de gasten handen reinigen met desinfectiegel. Bij de receptie hangt plexiglas. Ontstaat er een korte wachtrij? Houd dan 1,5 meter afstand van andere wachtenden. 

  2. Restaurant
    Onze koks werken volgens een streng hygiëneprotocol en dragen beschermende kleding, zoals handschoenen en schorten. Ons restaurant is geheel ingericht volgens de 1,5-meterrichtlijnen.

  3. Zalen en lesruimtes
    Deze hebben een ruimte van 1,5 meter tussen de zitplaatsen. De ventilatiesystemen zijn ingesteld op toevoer van verse lucht van buiten en afzuiging uit de ruimte. De luchttoevoer per m3 en de afzuiging zijn in balans.

  4. Pauzes
    Voor pauzes worden tijdvakken afgesproken. 

  5. Lounges en openbare ruimtes
    In de openbare ruimtes geldt 1,5 meter afstand van elkaar. We attenderen onze gasten hierop met stickers en belijning. Ons schoonmaakteam maakt ieder uur alle openbare ruimtes en toiletten schoon. Bij het schoonmaken nemen we ook de deurkrukken, trapleuningen, tafels en knoppen van de koffieautomaat mee. 

  6. Medewerkers
    Onze medewerkers werken volgens een streng protocol met betrekking tot ziekteklachten. Medewerkers die in contact komen met producten voor gasten dragen handschoenen. Onze medewerkers wassen regelmatig hun handen met desinfecterende zeep en zien toe op extra schoonmaak. Zij zijn bovendien geïnstrueerd over een gezonde levensstijl.

Samen zorgen we voor een veilige omgeving

Met de bovenstaande maatregelen doen wij er alles aan om een schone, ruime leer- en werkomgeving te creëren. Wij maken het mogelijk om 1,5 meter afstand te houden van anderen. Wij vragen echter van al onze gasten ook om zelf verantwoordelijkheid te nemen en zich te houden aan de door de RIVM voorgeschreven maatregelen:

  • Regelmatig de handen wassen
  • Niezen en hoesten in de ellenboog
  • Papieren zakdoekjes gebruiken
  • Geen handen schudden