Kwaliteitsmanagement
Wil je bedrijfsprocessen analyseren, verbeteren en veranderingen begeleiden? Volg een opleiding kwaliteitsmanagement. Verbeter klanttevredenheid, verhoog loyaliteit, optimaliseer de concurrentiepositie en vergroot je marktaandeel.
En opeens ben je manager!
Het is bijna vanzelfsprekend: wanneer je uitblinkt in je functie, dan volgt er uiteindelijk promotie. De vorige functie ging hartstikke goed, dus waarom zou die volgende uitdaging niet ook voorspoedig gaan? Echter moet management niet worden onderschat als een simpele stap omhoog: het managen van een team vereist een hele andere set vaardigheden. Er is meer van je nodig dan alleen excelleren op inhoudelijke kennis en vaardigheden. Om je nieuwe rol als leidinggevende effectief te kunnen vervullen, is het belangrijk om de juiste handvatten aangereikt te krijgen. Bij ISBW helpen we je graag om jouw managementcarrière te kickstarten.

We helpen je graag bij je studiekeuze!
Twijfel je over je opleidingskeuze? Bijvoorbeeld omdat je geen tijd hebt om te studeren, een vraag hebt over de kosten of je afvraagt welke opleiding het beste bij jouw ontwikkelbehoefte past? Onze opleidingsadviseurs helpen je graag verder. Neem gerust contact met ons op!
Kwaliteitsmanagement voor efficiënte managers
Kwaliteitsmanagement focust zich op het beïnvloeden van de kwaliteit van producten of diensten. Het doel is om (meer) waarde te creëren voor de organisatie en haar stakeholders. Het draagt bij aan het realiseren van doelstellingen, waardoor dit van grote waarde is voor organisaties.
Als manager ben jij verantwoordelijk voor het succes van jouw team en het behalen van bedrijfsdoelstellingen. Wil je dat je team efficiënter werkt, de klanttevredenheid wordt verhoogd of dat het marktaandeel stijgt? Kwaliteitsmanagement kan daar een bijdrage aan leveren. Het garanderen van kwaliteit is essentieel in een tijd waarin de verwachtingen van klanten steeds hoger worden.
Een opleiding kwaliteitsmanagement voor succesvol leiderschap
Wil jij je bezighouden met het verbeteren van de kwaliteit van producten, diensten en processen binnen een organisatie? Leer de basisprincipes van kwaliteitsmanagement en duik dieper in strategische kwesties door een opleiding bij ISBW te volgen.
Verbeter en optimaliseer de kwaliteit van interne processen via het HBO Programma Kwaliteits- en Procesmanagement. In een periode van een jaar focus je je volledig op jouw vaardigheden als kwaliteits- en procesmanager en alle aspecten die hierbij komen kijken. We behandelen de volgende onderwerpen: management en organisatie en kwaliteits- en procesmanagement. Na afronding kun je processen besturen, beheersen, de performance analyseren en optimaliseren.
In de vakopleiding Kwaliteits- en Projectmanagement leer je over de kern van kwaliteitsmanagement en hoe je dit op een praktische wijze toepast. In deze opleiding van een jaar leer je onder andere over proces-, kwaliteits- en projectmanagement. Na afronding ben je in staat om processen te optimaliseren en de kwaliteit van producten en diensten te verbeteren. De vakopleiding geeft op een praktische manier invulling aan dit vakgebied zodat je kennis en vaardigheden direct toepasbaar zijn.
Wij bieden ook Post HBO-opleidingen aan waarmee jij je specialiseert in een specifieke richting. Ben je leidinggevende in de zorg? De Post HBO Kwaliteitsmanagement voor Zorg en Welzijn helpt je om efficiënter te werken zonder dat er wordt ingeleverd op kwaliteit. Na drie maanden ken je de principes van kwaliteitsmanagement, kun je met verschillende kwaliteitssystemen werken en kun je dit toepassen in de praktijk om resultaten te verbeteren.
ISBW: altijd een passende managementopleiding
Wil jij een succesvolle en innovatieve manager worden? Ontdek de voordelen van studeren bij ISBW: de opleider voor effectieve managers.
- Onze specialiteit is het opleiden van managers en leidinggevenden.
- Onze docenten zijn zelf ervaren managers met praktijkkennis.
- Wij bieden flexibele studieopties aan.
- Een diploma waarmee je direct een verschil maakt in de praktijk.