Uit het Nationale Management Onderzoek 2020 blijkt dat managen sinds de coronacrisis niet meer hetzelfde is als daarvoor. Juist nu managers hun medewerkers minder vaak zien is persoonlijke aandacht en verbondenheid belangrijker dan ooit. Maar hoe vinden medewerkers het eigenlijk dat hun manager tijdens de videovergadering zo hun woning in kan kijken? Wat is volgens de Nederlandse werknemer een ideale manager? En wat kan hij of zij goed in de huidige tijdgeest? Hoe kun je jezelf als manager verbeteren met het ManagerOntwikkelModel® en hoe belangrijk zijn de verschillende managementrollen hierbij? Alvast een tipje van de sluier: het accent bij het managen in deze crisis ligt vooral op de coachende en ondernemende rol van de manager!
Tijdens ons webinar ‘De ideale manager’ op 26 november vertelden onze management- en leiderschapsexperts aan de hand van praktische voorbeelden hoe je een betere manager kunt worden en wat juist nu extra belangrijk in coronatijd. Aan het woord waren:
Het is niet meer mogelijk om je voor dit webinar aan te melden. Wil je meer weten over het Nationale Management Onderzoek, bekijk dan hier de resultaten van het onderzoeksrapport.
Heb je vragen over het opleidingsaanbod van ISBW? Neem dan contact op met een van onze opleidingsadviseurs via 035 - 20 04 759.