Menu
ISBW logo

Jos Burgers Gek op gaten

Als je de hele dag boren levert, ga je al snel denken dat klanten boren nodig hebben. Wat je vergeet is dat die klanten eigenlijk gaten willen, het liefst zonder boren. Organisaties die in staat zijn om een klant beter te helpen met het maken van een gat hebben natuurlijk voorsprong op degenen die bezig zijn boren te leveren. Hierin zijn een aantal stappen:

  • Maak betere boren
  • Ga andere boren maken
  • Lever een boor met een dienst erbij
  • Medewerkers die de brug vormen tussen de boren en het gat

Dan komt de vraag: is je organisatie nou zo ver dat medewerkers worden aangemoedigd en gefaciliteerd om gaten te maken? Vaak zijn de succesvollere bedrijven, de bedrijven waarbij medewerkers worden aangemoedigd om initiatief te nemen, verantwoordelijkheid te nemen, bevoegdheden hebben, zelfs regels mogen overtreden om een klant geweldig te helpen.

{^youtubevideo|(width)425|(height)264|(rel)True|(autoplay)False|(fs)True|(url)https://www.youtube.com/watch?v=bg0NLFYbfOs^}